mylo

Filozofia výroby kozmetických prípravkov je v efetívnom spájaní sily jednotlivých ingrediencií tak, aby dodali pokožke  potrebnú starostilovosť a zbytočne ju nezaťažovala syntetickými látkami. Mylo vo svojich produktoch používa tie najkvalitnejšie prírodné zložky. Pri ich výbere myslí nie len na ich účinnok, bezpečnosť, ale aj na etický a ekologický aspekt. Uprednostňuje suroviny lokálne, organické a fair trade.

Filozofia dizajnu sa rovnako, ako aj filozofia celej značky ručne vyrábanej prírodnej kozmetiky “mylo” ukrýva v troch slovách: čistota, jednoduchosť, príroda. Využívanie rovnakých zásad umožňuje celkové prepojenie obsahu a formy. Na mieru vytvorené písmo v logu, v sebe ukrýva symboly surovín, z ktorých je kozmetika vyrábaná (list/kvet/bobuľa). Celkový dizajn je nenápadný, necháva vyniknúť produkt ako taký, ktorý je často sám o sebe vizuálne zaujimavý. Podstata dizajnu sa skrýva v použitých materiáloch a tlačových technikách. Kozmetike “mylo” záleží na životnom prostredí a preto všade, kde to je technologicky možné, je použitá risografická tlač. Čaro jemnej nedokonalosti techniky risografie dodáva celému dizajnu charakter s nádychom ručnej výroby. Proces tlače je citlivý k životnému prostrediu, spotrebúva minimum elektrickej energie, tlačí farbami vyrobenými zo sóje a matricami z banánových šupiek. Navyše pri tlači nevzniká takmer žiaden odpad. Krabičky produktov sú navrhnuté tak, aby využívali čo najmenšie množstvo materiálu, sú spájané suchými spojmi bez lepidla a vyrobené zo 100% recyklovaného papiera. Výsledkom je konzistentná vizuálna identita v znamení minimalizmu s ohľadom na ekológiu, pre zodpovedných zákazníkov náročnejších na kvalitu a zloženie.

mylo