Očami organizátoriek: Dajú sa uspokojiť potreby predajcov?: Nikola Luzárová, Petra Molnárová, Jana Vašáková

Trhy sú pre lokálnych tvorcov dôležitým nástrojom, a to nielen v rámci predaja, pretože ide častokrát o jediný zdroj príjmu, ale aj v rámci prezentácie. Na internete sú niektorí tvorcovia neviditeľní, ich existencia preto neraz závisí od osobného kontaktu so zákazníkmi.

Nezisková organizácia Čerstvé Ovocie ako hlavný organizátor podujatia Urban Market v roku 2021 vypracovala Manuál pre organizátorov dizajnérskych trhov a širšiu odbornú verejnosť. Pri tvorbe tohto manuálu bola pripravená podrobná analýza toho, čo je pre účastníkov trhov prínosom, a naopak, čo prípadne absentuje a je potrebné posilniť či zaviesť

do praxe. Analýzy sa zúčastnili priamo aktéri z rôznych oblastí, ako trhy vnímajú, prečo ich navštevujú, čo je pre nich na trhoch dôležité, alebo naopak neprípustné – v rámci organizačného zabezpečenia či propagácie.

Čo je výstupom týchto zistení? Pokúšajú sa ich implementovať samotní organizátori pri realizácii svojich podujatí? S čím sa stretávajú, čo je možné a nemožné splniť predajcom a na aké úskalia narážajú?

Kurátorky a organizátorky úspešných trhov a dizajnmarketov bude v diskusii konfrontovať výskumníčka a autorka manuálu Terézia Šabová.

O svoje skúsenosti s komunikáciou s predajcami sa podelia:
Nikola Luzárová – kurátorka podujatia Urban Market
Jana Vašáková – koordinátorka predajcov na podujatiach Dobrý trh, Street Food Park, Vianočné trhy v Bratislave a na iných predajných zónach rôznych festivalov
Petra Molnárová – líderka Slow Food Pressburg a kordinátorka sobotného trhu TRH-PIAC-MARKT v Starej tržnici v Bratislave

Nahrávam Udalosti

« Všetky Udalosti

  • Táto udalosť už prebehla.

Očami organizátoriek: Dajú sa uspokojiť potreby predajcov?: Nikola Luzárová, Petra Molnárová, Jana Vašáková

14. 12. 2022 16:30 - 17:30

Trhy sú pre lokálnych tvorcov dôležitým nástrojom, a to nielen v rámci predaja, pretože ide častokrát o jediný zdroj príjmu, ale aj v rámci prezentácie. Na internete sú niektorí tvorcovia neviditeľní, ich existencia preto neraz závisí od osobného kontaktu so zákazníkmi.

Nezisková organizácia Čerstvé Ovocie ako hlavný organizátor podujatia Urban Market v roku 2021 vypracovala Manuál pre organizátorov dizajnérskych trhov a širšiu odbornú verejnosť. Pri tvorbe tohto manuálu bola pripravená podrobná analýza toho, čo je pre účastníkov trhov prínosom, a naopak, čo prípadne absentuje a je potrebné posilniť či zaviesť

do praxe. Analýzy sa zúčastnili priamo aktéri z rôznych oblastí, ako trhy vnímajú, prečo ich navštevujú, čo je pre nich na trhoch dôležité, alebo naopak neprípustné – v rámci organizačného zabezpečenia či propagácie.

Čo je výstupom týchto zistení? Pokúšajú sa ich implementovať samotní organizátori pri realizácii svojich podujatí? S čím sa stretávajú, čo je možné a nemožné splniť predajcom a na aké úskalia narážajú?

Kurátorky a organizátorky úspešných trhov a dizajnmarketov bude v diskusii konfrontovať výskumníčka a autorka manuálu Terézia Šabová.

O svoje skúsenosti s komunikáciou s predajcami sa podelia:
Nikola Luzárová – kurátorka podujatia Urban Market
Jana Vašáková – koordinátorka predajcov na podujatiach Dobrý trh, Street Food Park, Vianočné trhy v Bratislave a na iných predajných zónach rôznych festivalov
Petra Molnárová – líderka Slow Food Pressburg a kordinátorka sobotného trhu TRH-PIAC-MARKT v Starej tržnici v Bratislave






Podrobnosti

Dátum:
14. 12. 2022
Čas:
16:30 - 17:30

Miesto udalosti

Podium