mini in: SO.SLOW

Text:

Vôňa. Efemérny zmyslový vnem, ktorý nám v sekunde dokáže navodiť pocit domova či vyvolať spomienku z detských čias. Sviečky, vydymovadlá, vonné tyčinky a najnovšie aj izbové vône vyrába Kristína Mikulajová pod značkou SO.SLOW od roku 2020. Vo firme sa okrem výroby stará aj o to, aby všetci a všetko fungovalo, ako má. Nezaobišla by sa však bez svojej pravej ruky Terezy, ktorá sa venuje marketingu, PR & socials a správe e-shopu.

Čo ťa na tvojej práci najviac baví?
V podstate všetko. Celý proces výroby sviečok, od miešania vôní až po vyberanie materiálov a vymýšľanie dizajnu pre obaly produktov. Je to pre mňa taká malá alchýmia a veľmi ma to napĺňa. Avšak, jedna z obľúbených časti tohto procesu sú práve aj milé osobné stretnutia na marketoch ako je práve Urban market. Nakoľko ešte nemáme našu vlastnú predajňu, je pre nás tento osobný kontakt s našimi zákazníkmi dôležitý a nesmierne si vážime feedback a niekedy aj veľmi kreatívne nápady na nové produkty priamo od zákazníkov.:)

Na ktorý svoj produkt si najviac hrdá?
Úprimne, ťažko sa mi vyberá jeden produkt. Ale veľmi hrdá som na našu kolekciu sviečok Metal Tins, do ktorých sme dali veľa úsilia. Ide o sviečky v hliníkových plechovkách, ktoré sme pomerne dlho pripravovali. Hliník je skvelý materiál, nakoľko je do nekonečna recyklovateľný. Avšak mnoho zákazníkov si plechovku ponechá a nájde jej druhotné využitie, čo bol taktiež náš zámer a veľmi sa teším, keď to vidím!

Kto sú tvoji zákazníci/čky?
V našom prípade sa nedá úplne vybrať konkrétnu skupinu. Našimi zákazníkmi sú jednoducho všetci, čo milujú sviečky a ocenia kvalitné vône, a zároveň radi podporujú udržateľné malé podniky.

Na čo sa aktuálne tešíš?
Aktuálne sa teším na posledné predvianočné týždne, ktoré sú plné milých stretnutí na rôznych marketoch a je to zároveň vždy jedinečná príležitosť stretnúť osobne našich zákazníkov.

Obľúbený materiál alebo technika?
Mojím obľúbeným materiálom je jednoznačne hlina, jej štruktúra a vlastnosti ma fascinujú.

V čom vidíš budúcnosť?
Z nášho small business pohľadu vidím určite budúcnosť v udržateľnosti v rámci podnikania. Nielen z pohľadu environmentálneho dopadu (produkcia, materiály, dodávatelia, recyklácia a podobne), ale aj z pohľadu transparentnosti voči zákazníkom, aby presne vedeli, čo si kupujú a aký to má dopad nielen na životné prostredie, ale aj na nich samotných. Myslím, že v tomto my, ako podnikatelia, máme veľkú zodpovednosť.

Pocit domova mi najlepšie navodí…
…vôňa. 🙂

Ďalšie články nájdeš tu:

Cnie sa vám doma po exotike? Veronika zo Zahora Project vám ju dopraje. Ako sa dostala k dovozu marockých bytovyćh doplnkov sa dozviete v mini rozhovore.

Mohlo by vás zaujímať

Čerstvé Ovocie_FM: Lea Hartmannová – Umelecké diela v študentských kolekciách

Lea je študentkou Vysokej školy výtvarných umení na Katedre textilnej tvorby v Ateliéri odevného dizajnu. Najčerstvejšie prichádza s minisériou štyroch originálnych trojuholníkových kabeliek zo zbytkového banneru. Vypočujte si rozhovor v podcaste Čerstve Ovocie_FM.

Čítať viac

Pod stromček si tento rok prajem…

Už viete, čo si prajete tento rok pod stromček vy alebo vaši najbližší? Ak stále trochu tápete, tie pravé darčeky možno objavíte na zimnom Urban Markete, od ktorého nás delí už len jeden týždeň!

Čítať viac

Čerstvé Ovocie_FM: Sonia Ščepánová – Hlbšie skúmanie konceptu fotografie

Sonia Sčepánová je oceňovanou študentkou bakalárskeho štúdia na Katedre fotografie a nových médií VŠVU. Vypočujte si rozhovor v podcaste Čerstve Ovocie_FM.

Čítať viac