Tržnica na Trnavskom mýte prežila za 40 rokov prevádzky obdobie rozkvetu i nezáujmu. Teraz táto ikonická bratislavská budova môže na časy, kedy bola plná zákazníkov, pestrej ponuky výrobkov a pozitívnych zážitkov, už len spomínať. Potenciál stať sa znovu centrom života obyvateľov je však ohromný, s čím aktuálne pracuje súčasné vedenie mestskej časti Bratislava-Nové Mesto.
Oživiť Tržnicu a vrátiť ju na mentálnu mapu obyvateľov je cieľ novej vízie pre Tržnicu. Aké sú kroky tohto plánu, a čo musí Tržnica mať, aby bola znovu lákavým miestom, sa budú zhovárať starosta mestskej časti Bratislava-Nové Mesto Matúš Čupka a Illah van Oijen, odborníčka na zapájanie komunít a organizáciu komunitných trhov, ktorá stojí za obľúbeným Dobrým trhom.