mini in: SO.SLOW

Text:

Vôňa. Efemérny zmyslový vnem, ktorý nám v sekunde dokáže navodiť pocit domova či vyvolať spomienku z detských čias. Sviečky, vydymovadlá, vonné tyčinky a najnovšie aj izbové vône vyrába Kristína Mikulajová pod značkou SO.SLOW od roku 2020. Vo firme sa okrem výroby stará aj o to, aby všetci a všetko fungovalo, ako má. Nezaobišla by sa však bez svojej pravej ruky Terezy, ktorá sa venuje marketingu, PR & socials a správe e-shopu.

Čo ťa na tvojej práci najviac baví?
V podstate všetko. Celý proces výroby sviečok, od miešania vôní až po vyberanie materiálov a vymýšľanie dizajnu pre obaly produktov. Je to pre mňa taká malá alchýmia a veľmi ma to napĺňa. Avšak, jedna z obľúbených časti tohto procesu sú práve aj milé osobné stretnutia na marketoch ako je práve Urban market. Nakoľko ešte nemáme našu vlastnú predajňu, je pre nás tento osobný kontakt s našimi zákazníkmi dôležitý a nesmierne si vážime feedback a niekedy aj veľmi kreatívne nápady na nové produkty priamo od zákazníkov.:)

Na ktorý svoj produkt si najviac hrdá?
Úprimne, ťažko sa mi vyberá jeden produkt. Ale veľmi hrdá som na našu kolekciu sviečok Metal Tins, do ktorých sme dali veľa úsilia. Ide o sviečky v hliníkových plechovkách, ktoré sme pomerne dlho pripravovali. Hliník je skvelý materiál, nakoľko je do nekonečna recyklovateľný. Avšak mnoho zákazníkov si plechovku ponechá a nájde jej druhotné využitie, čo bol taktiež náš zámer a veľmi sa teším, keď to vidím!

Kto sú tvoji zákazníci/čky?
V našom prípade sa nedá úplne vybrať konkrétnu skupinu. Našimi zákazníkmi sú jednoducho všetci, čo milujú sviečky a ocenia kvalitné vône, a zároveň radi podporujú udržateľné malé podniky.

Na čo sa aktuálne tešíš?
Aktuálne sa teším na posledné predvianočné týždne, ktoré sú plné milých stretnutí na rôznych marketoch a je to zároveň vždy jedinečná príležitosť stretnúť osobne našich zákazníkov.

Obľúbený materiál alebo technika?
Mojím obľúbeným materiálom je jednoznačne hlina, jej štruktúra a vlastnosti ma fascinujú.

V čom vidíš budúcnosť?
Z nášho small business pohľadu vidím určite budúcnosť v udržateľnosti v rámci podnikania. Nielen z pohľadu environmentálneho dopadu (produkcia, materiály, dodávatelia, recyklácia a podobne), ale aj z pohľadu transparentnosti voči zákazníkom, aby presne vedeli, čo si kupujú a aký to má dopad nielen na životné prostredie, ale aj na nich samotných. Myslím, že v tomto my, ako podnikatelia, máme veľkú zodpovednosť.

Pocit domova mi najlepšie navodí…
…vôňa. 🙂

Ďalšie články nájdeš tu:

Cnie sa vám doma po exotike? Veronika zo Zahora Project vám ju dopraje. Ako sa dostala k dovozu marockých bytovyćh doplnkov sa dozviete v mini rozhovore.

Mohlo by vás zaujímať

Čerstvé Ovocie_FM: Helga Pavelková – Vizuálny storytelling vyrozprávaný podmanivými ilustráciami

Helga sa venuje editoriálovej aj knižnej ilustrácii. Jej voľnú tvorbu tvoria malé ilustrované zamyslenia, v ktorých pozoruje ľudské správanie. Vypočujte si rozhovor v podcaste Čerstve Ovocie_FM.

Čítať viac

Vianoce s Urban Marketom ešte nekončia!

Nestihli ste zimnú edíciu Urban Marketu na Trnavskom mýte alebo vám ešte chýbajú nejaké tie darčeky pre najbližších? Netreba si zúfať, stále máte šancu vybaviť Vianoce zmysluplne a podporiť lokálny dizajn. Aj tento rok bude totiž Urban Market zóna súčasťou Vianočnej tržnice a my máme pre vás zopár tipov, nech vás trochu navnadíme.

Čítať viac

Čerstvé Ovocie_FM: Timea Kepová – Snaha pochopiť každý jeden materiál, s ktorým pracuje

Tímea mala odmalička ruky plné práce. S mamou si vytvárali ikebany a s otcom opravovala kosačku. Študovala na gymnáziu, no vedela, že všetky predmety, ktoré mali v škole, nie sú tým, čo chce v živote robiť a vždy ju to viac ťahalo kreatívnym smerom. Vypočujte si rozhovor v podcaste Čerstve Ovocie_FM.

Čítať viac