REGISTRÁCIA OTVORENÁ
Informácie pre predajcov
Urban Market (Spring Edition)
Teploty stúpajú, vrabce čvirikajú, je čas na jarnú edíciu! Urban Market sa po 5 rokoch vracia na pôdu Fakulty architektúry a dizajnu. Prehliadku autorského lokálneho dizajnu a tvorby aj tentokrát doplní bohatý program pre deti a dospelých a Urban Food Park – to všetko na priľahlom Námestí slobody pri ikonickej fontáne.
Jarná edícia bude zároveň spojená s 15. ročníkom festivalu DAAD (Dni architektúry a dizajnu), ktorý každoročne mapuje a prezentuje to najlepšie, čo sa v danej oblasti deje na domácej a zahraničnej scéne.
Bude to jedna veľká oslava dizajnu, umenia, architektúry, tvorivosti a rozmanitosti – pridajte sa k nám a staňte sa jej súčasťou. Tešíme sa na vás!
Registračný formulár nájdete na konci stránky ↓
MIESTO KONANIA:
Fakulta architektúry a dizajnu, Námestie slobody 19, Bratislava
DÁTUM KONANIA:
31. 05. – 02. 06. 2024
TÉMA:
Rozmanitosť
TÉMA EDÍCIE: ROZMANITOSŤ
„Ak má človek prežiť, musí sa naučiť mať radosť zo základných rozdielov medzi ľuďmi a kultúrami. Naučí sa, že rozdiely v názoroch a postojoch sú potešením, súčasťou vzrušujúcej rozmanitosti života, a nie niečím, čoho sa treba obávať.“ – Gene Roddenberry (scenárista, producent a tvorca Star Treku)
Žijeme vo svete rozmanitosti – vidieť ju v prírode, aj v kultúrnej spoločnosti. Je tu s nami odjakživa. Je to dedičstvo, ktoré si v sebe nesieme a predávame ďalším generáciám. Je v nás zakorenená a je vzrušujúce ju spoznávať. Rozmanitosť otvára dvere tvorivosti, nabáda k spolupráci, novým nápadom a inováciám. Je nekonečnou inšpiráciou, ktorá nás posúva a robí tento svet lepším.
Urban Market je už od svojho vzniku oslavou rozmanitosti. Za posledných 14 rokov sme prezentovali stovky dizajnérok a dizajnérov – každá a každý z nich bol v niečom iný. Či už osobnosťou alebo formou tvorby. Jedno ale mali spoločné. Vďaka ich inakosti a rozdielnemu pohľadu na svet vytvorili neopakovateľný lokálny dizajn.
Svet je pestrý a farebný, a rozmanitosť v ňom hrá zásadnú úlohu – potvrdzuje totiž našu jedinečnosť. V rámci jarnej edície by sme chceli poukázať na jej dôležitosť. Nezatvárajme pred ňou oči, nebojujme proti nej, ukážme spolu, že je potrebná a nevyhnutná. Lebo keď sa proti nej predsa len rozhodneme bojovať, budeme bojovať jedine proti sebe.
MIESTO KONANIA
Budova fakulty vznikla podľa návrhu architekta Emila Belluša, ktorý sa tiež v mnohom zaslúžil o založenie architektonického vzdelávania na Slovensku. Emil Belluš budovu projektoval v rokoch 1946 až 1951, realizácia projektu sa uskutočnila v rokoch 1948 až 1953. Pôvodne slúžila ako Pavilón teoretických ústavov a boli tu priestory na výučbu fyziky, matematiky a architektúry. Sídlom výlučne Fakulty architektúry sa budova stala v deväťdesiatych rokoch dvadsiateho storočia.
Z architektonického hľadiska sú na budove zreteľné tradicionálne tendencie z polovice storočia, aj keď jej priečelia sú prosté, bez ozdôb a badať tu funkcionalistické motívy. Dispozícia je symetrická, s centrálnou veľkou halou a dvoma schodiskami. Spolu s viacerými ďalšími vnútornými detailami tak pripomína okolité barokové paláce. Hoci budova nemá takmer žiadne ozdobné prvky, v pravom krídle nájdeme na parteri sériu realistických reliéfov. Tie sa však do projektu dostali až počas realizácie v roku 1949. Budova bola tiež vyhlásená za národnú kultúrnu pamiatku.
Fakulta architektúry a dizajnu STU svojím širokým pôsobením šíri kultúrno-spoločenskú osvetu v oblasti architektúry a urbanizmu aj mimo Slovenskej technickej univerzity. Je gestorom a iniciátorom konferencií, sympózií, seminárov a tvorivých a odborných stretnutí na rôznych úrovniach v celoštátnom i medzinárodnom meradle. Podieľa sa na zvyšovaní úrovne výtvarno-estetického vedomia verejnosti v oblasti architektúry, urbanizmu a dizajnu.
Budova fakulty sídli na Námestí slobody, ktorému dominuje jedna z najväčších fontán na Slovensku. Fontána Družba bola postavená v roku 1979 až 1980. Má priemer 45 metrov a jej centrálna plastika v tvare lipového kvetu váži 12 ton. Pre zlý technický stav bola v roku 2007 vypustená a počas ďalších rokov chátrala.
Voda sa do nej vrátila až po 16 rokoch, kedy sa spolu s okolitým námestím dočkala komplexnej obnovy. Po štyroch dekádach sa vyčistil lipový kvet, pribudli nové trysky, debarierizovali sa pôvodné kaskádové bazény a zmodernizovala sa strojovňa. Rekonštrukcia priniesla aj veľkú zmenu – po novom je do fontány možné bezpečne vstúpiť a schladiť sa.
S vodou sa tak do nej vrátil aj život – ikonická fontána sa veľmi sa rýchlo stala obľúbeným miestom trávenia voľného času nielen obyvateľov, ale aj návštevníkov hlavného mesta.
- Registračný formulár nájdete na konci stránky ↓
- Registrácia prebieha do 31. 03. 2024 (vrátane).
- Pre komunikáciu ohľadom jarného Urban Marketu používajte mail: info@urbanmarket.sk.
- Registrácia je určená aj pre gastro predajcov. V prípade záujmu o gastro predaj nás kontaktujte mailom na gastro@urbanmarket.sk.
- K dispozícii je miesto pre limitovaný počet vystavovateľov. Účasť podlieha výberu, ktorý má na starosti organizátor podujatia. Po výbere zaregistrovaných vystavovateľov bude každý registrovaný záujemca kontaktovaný s rozhodnutím.
- Vyjadrenie o akceptovaní alebo neakceptovaní bude zaslané do 07. 04. 2024.
- Organizátor si vyhradzuje právo na neprijatie subjektu, ktorý kvalitatívne alebo inak nespĺňa kritériá prijatia, neodošle požadované dokumenty alebo neuhradí registračný poplatok do stanoveného termínu.
- V prípade prijatia je registrácia považovaná za záväznú prihlášku a objednávku, z ktorej vystavovateľovi vzniká povinnosť uhradiť registračný poplatok.
- Vyplnením registračného formuláru súhlasíte so všetkými uvedenými podmienkami, povinnosťami vystavovateľa a okolnosťami poskytnutia prezentačného priestoru.
- Vystavovateľ je povinný poukázať registračný poplatok na účet do 7 dní od prijatia kladného rozhodnutia o prijatí alebo 7 dní od prijatia faktúry, ktorú obdrží emailom. V prípade neuhradenia poplatku v požadovanej výške a lehote nebude registrácia akceptovaná.
- Pre splnenie podmienok registrácie je potrebné, aby každý vystavovateľ zaslal ako naskenované PDF dokumenty najneskôr do 31. 03. 2024 na email: info@urbanmarket.sk alebo cez registračný formulár.
- Pre vybavenie povolenia na predaj je potrebné vyplniť SPLNOMOCNENIE (vzor v .pdf a .doc formátoch stiahnete spolu s ďalšími formulármi, nižšie).
- Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Stiahnite si potrebné formuláre
Podmienky a poplatky
REGISTRAČNÉ POPLATKY:
Registračný poplatok zahŕňa predajné miesto vami zvolenej veľkosti, produkčné služby, zabezpečenie administratívnych povolení pre predaj a vjazd autom k objektu, osvetlenie prezentačných priestorov a chodieb, propagáciu a komunikáciu na sociálnych sieťach, 3x vstupenku pre vystavovateľa, stráženie objektu, elektrinu, vodu, upratovanie priestorov a ďalšie.
CENNÍK | PREZENTAČNEJ PLOCHY:
V prezentačnej ploche nie sú zarátané ostatné doplnkové služby ako stolík, stolička a podobne.
- 2 x 2 m = 240 €
- 4 x 2 m = 480 € (dve predajné miesta vedľa seba)
Nie je možné prihlásiť sa iba na jeden deň – je potrebné prihlásiť sa na celú dobu konania podujatia (3 dni).
CENNÍK | OSTATNÝCH SLUŽIEB:
- Zapožičanie štendra – 1ks – 20 €
- Zapožičanie stola – 1ks – 20 €
- Zapožičanie 2 stoličiek – 10€
Odber elektrickej energie nad 0,5kw bude spoplatnený podľa dohody.
Registračný formulár
Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.
Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Urban Market 2024 (Spring Edition). O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na info@urbanmarket.sk.
Organizátorom Urban Marketu je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298
Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.
Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
- Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
- Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
- Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.
Registračný formulár
Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.
Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Vianočná tržnica. O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na simona@urbanmarket.sk.
Podujatie Vianočná tržnica organizuje:
Aliancia Stará Tržnica — občianske združenie
Námestie SNP 25
811 01 Bratislava
Reg. MV SR č. VVS/1-900/90-39923-3
IČO: 42263948
DIČ: 2023831436
IČ DPH: SK2023831436
Spoluorganizátorom za Urban Market je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298
Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.
Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (F03 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
- Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
- Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
- Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (F02 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.