REGISTRÁCIA SPUSTENÁ
Informácie pre predajcov
Urban Market (Winter Edition)
Pozývame vás predávať do zimnej dizajnovej zóny! Decembrová edícia prinesie už tradične kurátorskú predajnú prehliadku lokálnej nezávislej módy, dizajnu a umeleckej tvorby. Počas celého víkendu nebude chýbať ani kopec sprievodného programu pre deti a dospelých.
Staňte sa súčasťou zimného Urban Marketu aj vy a užite si s nami pohodovú predvianočnú atmosféru.
Zimný Urban Market zavíta opäť na nové miesto a bude sa konať v unikátnych priestoroch v centre Bratislavy. V budove, v ktorej sa medzi hrubými múrmi skrýval nejeden poklad. Mnohí z vás v nej nikdy neboli a momentálne je bežne pre verejnosť uzavretá. Viac prezradíme už čoskoro!
Tešíme sa na vás.
MIESTO KONANIA:
Viac info už čoskoro.
DÁTUM KONANIA:
08. – 10.12.2023
TÉMA:
Poklad

A práve spomínaný poklad je témou najbližšej edície Urban Marketu. Poklad v sebe spája tajomstvo, dobrodružstvo a vzrušenie, túžbu hľadať a objaviť to, čo má hodnotu.
Možno je to prsteň po babke alebo kamene z pláže, ktoré sme si priniesli z dovolenky. Zamilované listy driemajúce v porcelánovej dóze či znovuobjavené knihy zo zaprášenej poličky na chate. Niektorí z nás snívajú o skrytom poklade na opustenom ostrove, pre niektorých je naopak poklad nevyčísliteľný, lebo sú ním tí najbližší, ktorí stoja pri našom boku po celý život.
Čo je pre nás v Urban Markete najväčším pokladom?
Lokálna tvorba a ľudia, ktorí tvoria a sú nám ostatným inšpiráciou.
Talent a práca, ukrytá za každým výrobkom a dizajnom.
Návštevníci, ktorí majú chuť objavovať a podporovať práve to jedinečné a originálne..
Pomôžme spoločne návštevníkom objaviť nové poklady. Uchováme ich v trezore, alebo ich vystavíte len tak na dlani?
EVENT NA FACEBOOK
REGISTRAČNÉ PODMIENKY:
- Registrácia prebieha do 23. 10. 2023 (vrátane).
- Pre komunikáciu ohľadom zimného Urban Marketu používajte mail: info@urbanmarket.sk.
- K dispozícii je miesto pre limitovaný počet vystavovateľov. Účasť podlieha výberu, ktorý má na starosti organizátor podujatia. Po výbere zaregistrovaných vystavovateľov bude každý registrovaný záujemca kontaktovaný s rozhodnutím.
- Vyjadrenie o akceptovaní alebo neakceptovaní bude zaslané do 30. 10. 2023.
- Organizátor si vyhradzuje právo na neprijatie subjektu, ktorý kvalitatívne alebo inak nespĺňa kritériá prijatia, neodošle požadované dokumenty alebo neuhradí registračný poplatok do stanoveného termínu.
- V prípade prijatia je registrácia považovaná za záväznú prihlášku a objednávku, z ktorej vystavovateľovi vzniká povinnosť uhradiť registračný poplatok.
- Vyplnením registračného formuláru súhlasíte so všetkými uvedenými podmienkami, povinnosťami vystavovateľa a okolnosťami poskytnutia prezentačného priestoru.
- Vystavovateľ je povinný poukázať registračný poplatok na účet do 7 dní od prijatia kladného rozhodnutia o prijatí alebo 7 dní od prijatia faktúry, ktorú obdrží emailom. V prípade neuhradenia poplatku v požadovanej výške a lehote nebude registrácia akceptovaná.
- Pre splnenie podmienok registrácie je potrebné, aby každý vystavovateľ zaslal ako naskenované PDF dokumenty najneskôr do 05. 11. 2023 na email: info@urbanmarket.sk
- Pre vybavenie povolenia na predaj je potrebné vyplniť SPLNOMOCNENIE (vzor v .pdf a .doc formátoch stiahnete spolu s ďalšími formulármi, nižšie).
- Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Ak máte akékoľvek otázky môžete ich smerovať na info@urbanmarket.sk alebo +421 904 328 902 (kurátorka Nikola Luzárová).
Stiahnite si potrebné formuláre
Podmienky a poplatky
REGISTRAČNÉ POPLATKY:
Registračný poplatok zahŕňa predajné miesto vami zvolenej veľkosti, produkčné služby, zabezpečenie administratívnych povolení pre predaj a vjazd autom k objektu, osvetlenie prezentačných priestorov a chodieb, propagáciu a komunikáciu na sociĺnych sieťach, 3x vstupenku pre vystavovateľa, stráženie objektu, elektrinu, vodu, upratovanie priestorov a ďalšie.
CENNÍK | PREZENTAČNEJ PLOCHY:
V prezentačnej ploche nie sú zarátané ostatné doplnkové služby ako stolík, stolička a podobne.
- 2 x 2 m = 240 €
- 4 x 2 m = 480 € (dve predajné miesta vedľa seba)
Nie je možné prihlásiť sa iba na jeden deň – je potrebné prihlásiť sa na celú dobu konania podujatia (3 dni).
CENNÍK | OSTATNÝCH SLUŽIEB:
- Zapožičanie štendra – 1ks – 20 €
- Zapožičanie stola – 1ks – 20 €
- Zapožičanie 2 stoličiek – 10€
Odber elektrickej energie nad 0,5kw bude spoplatnený podľa dohody.
Registračný formulár
Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.
Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Urban Market 2023 (Winter Edition). O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na info@urbanmarket.sk.
Organizátorom Urban Marketu je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298
Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.
Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
- Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
- Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
- Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.
Registračný formulár
Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.
Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Vianočná tržnica. O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na simona@urbanmarket.sk.
Podujatie Vianočná tržnica organizuje:
Aliancia Stará Tržnica — občianske združenie
Námestie SNP 25
811 01 Bratislava
Reg. MV SR č. VVS/1-900/90-39923-3
IČO: 42263948
DIČ: 2023831436
IČ DPH: SK2023831436
Spoluorganizátorom za Urban Market je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298
Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.
Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.
Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (F03 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
- Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
- Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
- Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)
- Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
- Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (F02 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
- Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.