ĎAKUJEME. REGISTRÁCIA JE UZAVRETÁ.

Informácie pre predajcov

Urban Market 2024 (Summer Edition)

Leto sa blíži a s ním prichádza aj festivalová sezóna. Urban Market bude už tradične súčasťou GRAPE festivalu, ktorý sa bude opäť konať na trenčianskom letisku.

Staňte sa jeho súčasťou aj vy!

Festivalová edícia Urban Marketu so sebou prinesie dizajnovú zónu so širokým kurátorským výberom lokálnej módy, módnych doplnkov, šperkov, prírodnej kozmetiky, kníh či umeleckej tvorby. Súčasťou dizajnovej zóny bude aj stage so zaujímavým sprievodným programom – chýbať nebudú workshopy, diskusie či DJ sety.
 

Chýbať nesmiete ani vy a vaša tvorba, tak sa prihláste a staňte sa súčasťou dizajnovej zóny s neopakovateľou festivalovou atmosférou.

Prehrať video

MIESTO KONANIA:
GRAPE festival, letisko Trenčín

DÁTUM KONANIA:
9. – 10. 8. 2024

TÉMA:
Číslo 13 je veľakrát démonizované, ale v našich končinách znamená požehnanie. V lete spoločne vytvoríme miesto, kde vo vás vyvoláme vaše skryté a zabávajúce sa alter egá. Bude to festival plný démonov a opojnej atmosféry.

GRAPE festival založila partia štyroch kamarátov v roku 2010. Z pôvodne malého podujatia vyrástol na jeden z najväčších hudobných festivalov na Slovensku s hviezdnym lineupom zahraničných aj domácich interpretov. Festival sa v rokoch 2012 a 2014 zaradil podľa Europe Festival Awards medzi 10 najlepších malých festivalov v Európe.

REGISTRAČNÉ PODMIENKY:

  • Registrácia prebieha do 1. júla 2024.
  • Registračný online formulár, ktorý je potrebné vyplniť, nájdete nižšie na tejto stránke.
  • Pri prihlasovaní je potrebné zaslať oskenované a podpísané požadované dokumenty, aby sme pre vás mohli vyžiadať povolenia na predaj (v prípade nejasností a otázok sa na nás môžete obrátiť prostredníctvom emailu):
    Žiadosť o vydanie povolenia na predaj;
    Čestné prehlásenie o originále diela (ak ste autorom predávaných produktov);
    – Sken DIČ kartičky, Živnostenského oprávnenia alebo Výpis z ORSR;
    – Potvrdenie o pridelení DKP kódu alebo screenshot z VRP aplikácie;
    Čestné prehlásenie, ak nemusíte používať ERP alebo VRP;
    Splnomocnenie, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom).
  • Vyplnením a odoslaním registračného formuláru súhlasíte s registračnými podmienkami, povinnosťami vystavovateľa a okolnosťami poskytnutia prezentačného priestoru.

POVINNOSTI PREDAJCU:

  • Poslať reprezentatívne fotografie svojich produktov alebo naštylizovaných produktov prostredníctvom registračného formulára alebo do emailu.
  • Prísť do areálu už večer pred začiatkom festivalu (štvrtok 8. augusta 2024).
  • Rešpektovať otváracie hodiny Urban Market zóny a neodchádzať skôr zo svojho predajného miesta.
  • Deinštalovať svoje predajné miesto / stánok v čase, ako je určené v koordinačných informáciách
  • Predajca je povinný zúčastniť sa predaja počas všetkých dní alebo poslať svojho zástupcu.

AKO ORGANIZÁTOR:

  • Nezodpovedáme za to, či máte registračnú pokladnicu alebo nie. Nenesieme zodpovednosť pri daňovej kontrole. Nezodpovedáme ani za licencie, ktoré sú potrebné pre vaše produkty.
  • Po potvrdení registrácie pošleme akceptovanej značke faktúru na emailovú adresu uvedenú v registrácii, kde budú všetky potrebné údaje na úhradu.
  • Všetky potrebné informácie dôležité k tomu, aby sa predajca mohol zúčastniť Urban Marketu, obdržia prijatí predajcovia v dostatočnom predstihu.
  • Organizátor má právo na akúkoľvek zmenu v registračných podmienkach, ktorú bude konzultovať s potvrdenými predajcami.

Ak máte akékoľvek otázky môžete ich smerovať na info@urbanmarket.sk alebo +421 904 328 902 (kurátorka Nikola Luzárová).

Graphic Kit

Podmienky a poplatky

Stiahnite si potrebné formuláre

REGISTRAČNÉ POPLATKY:
Registračný poplatok zahŕňa predajné miesto vami zvolenej veľkosti, produkčné služby, zabezpečenie administratívnych povolení pre predaj, vjazd autom k objektu, osvetlenie prezentačných priestorov, propagáciu, komunikáciu na sociálnych sieťach a webe, stanovanie v oddelenom stanovom mestečku, stráženie predajného stanu, elektrickú prípojku na 2 dni do 1kW, odvoz a likvidáciu odpadu a parkovacie miesto na festivale.

CENNÍK PREZENTAČNEJ PLOCHY:
V prezentačnej ploche nie sú zarátané ostatné doplnkové služby ako stolík, stolička a podobne.

  • Klasické predajné miesto 2 x 2m: 400€
    2 x 2 m = kryté predajné miesto vo veľkokapacitnom stane, 2x vstupenka na festival.
  • Klasické predajné miesto 2 x 4m: 700€
    2 x 4 m = kryté predajné miesto vo veľkokapacitnom stane, 4x vstupenka na festival.

V prípade, že potrebujete viac miesta pre svoju prezentáciu, napíšte email na info@urbanmarket.sk a rozpíšte vašu požiadavku.

Nie je možné prihlásiť sa iba na jeden deň – je potrebné prihlásiť sa na celú dobu konania podujatia (2 dni).

CENNÍK OSTATNÝCH SLUŽIEB:

  • Extra vstupenka – 1ks – 99
  • Zapožičanie štendra – 1ks – 20 €
  • Zapožičanie stola – 1ks – 20 €
  • Zapožičanie 2ks stoličiek – 10€

Odber elektrickej energie nad 1kw bude spoplatnený podľa dohody.

STORNO PODMIENKY:

  • Storno poplatky pri odhlásení sa z účasti na festivale: 50% z poplatku (1. – 30. 7. 2024), 100% z poplatku (po 1. 8. 2024).
  • V prípade, že predajca do konania akcie neoznámi svoju neúčasť a má zaplatený registračný poplatok (prípadne iné doplnkové služby), nebude mu vrátená uhradená suma

Registračný formulár

Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po jej ukončení bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak vaša značka nebude súčasťou výberu, budeme vás o tejto skutočnosti vopred informovať.

Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Urban Market 2024 (Summer Edition). O doplnenie potrebných dokumentov vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na info@urbanmarket.sk.

Organizátorom Urban Marketu je:

Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298

Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracovávania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracováva vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.

Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.

Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mesta Trenčín)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti o povolenie na predaj (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
  4. Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
  5. Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
  6. Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
  7. Čestné prehlásenie o originále diela (ak ste autorom predávaných produktov)

Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mesta Trenčín)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti o povolenie na predaj (Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.
  4. Čestné prehlásenie o originále diela (ak ste autorom predávaných produktov)

Organizátorom festivalu GRAPE je:

Grape Agency s.r.o.
Dobrovičová 10, 811 09 Bratislava
IČO: 36725498
DIČ: 2022317627
IČ DPH: SK2022317627

Ostatné služby*Zapožičanie stola – 20 € | Zapožičanie 2x stoličky – 10 € | Zapožičanie štendra – 20 €
Extra vstupenka na festival*Extra vstupenka pre jednu osobu – 99€ (maximálny odber na značku sú 4 vstupenky)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Registračný formulár

Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.

Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Vianočná tržnica. O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na simona@urbanmarket.sk.

Podujatie Vianočná tržnica organizuje: 
Aliancia Stará Tržnica — občianske združenie
Námestie SNP 25
811 01 Bratislava
Reg. MV SR č. VVS/1-900/90-39923-3
IČO: 42263948
DIČ: 2023831436
IČ DPH: SK2023831436

Spoluorganizátorom za Urban Market je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298

Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.

Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.

Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (F03 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
  4. Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
  5. Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
  6. Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)

Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (F02 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.
  1.  



Mám záujem o predajné miesto v týchto turnusoch:*
Ostatné služby*Zapožičanie stola – 20 € | Zapožičanie 2x stoličky – 10 € | Zapožičanie štendra – 20 €
Terminál*
Odporúčame poskytnutie možnosti bezhotovostnej platby. Ak nemáte vlastný terminál, zabezpečí vám ho partner trhu, Slovenská sporiteľňa. Prenájom platobného terminálu pre všetkých predajcov bez vlastného zariadenia zabezpečí bez poplatku. Vaši zákazníci budú môcť platiť pohodlne bezhotovostne, kartou, mobilom či hodinkami. Ponuka sa vzťahuje na všetkých predajcov aj v prípade, ak máte účet zriadený v inej banke.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.