REGISTRÁCIA JE SPUSTENÁ

Informácie pre predajcov

Urban Market 2024 (Winter Edition)

Pozývame vás predávať do zimnej dizajnovej zóny! Decembrová edícia prinesie už tradične kurátorskú predajnú prehliadku lokálnej nezávislej módy, dizajnu a umeleckej tvorby, ktorú počas celého víkendu doplní Urban Food Park a kopec sprievodného programu pre deti a dospelých.

Zimný Urban Market zavíta opäť na nové miesto. Bude sa konať v ikonickej budove Novej Tržnice na Trnavskom mýte, krytom mestskom trhovisku s jedinečnou architektúrou a neopakovateľnou atmosférou.

Staňte sa súčasťou zimného Urban Marketu aj vy a užite si s nami pohodovú predvianočnú atmosféru. Bude to vianočné, pohodové a veselé. A možno príde aj Mikuláš!

Tešíme sa na vás.

MIESTO KONANIA:
Nová Tržnica na Trnavskom mýte, Šancová 112, 831 04 Bratislava

DÁTUM KONANIA:
06. – 08. 12. 2024

TÉMA EDÍCIE: ROZMANITOSŤ
Ak má človek prežiť, musí sa naučiť mať radosť zo základných rozdielov medzi ľuďmi a kultúrami. Naučí sa, že rozdiely v názoroch a postojoch sú potešením, súčasťou vzrušujúcej rozmanitosti života, a nie niečím, čoho sa treba obávať.“ – Gene Roddenberry (scenárista, producent a tvorca Star Treku)

Žijeme vo svete rozmanitosti – vidieť ju v prírode, aj v kultúrnej spoločnosti. Je tu s nami odjakživa. Je to dedičstvo, ktoré si v sebe nesieme a predávame ďalším generáciám. Je v nás zakorenená a je vzrušujúce ju spoznávať. Rozmanitosť otvára dvere tvorivosti, nabáda k spolupráci, novým nápadom a inováciám. Je nekonečnou inšpiráciou, ktorá nás posúva a robí tento svet lepším.

Urban Market je už od svojho vzniku oslavou rozmanitosti. Za posledných 14 rokov sme prezentovali stovky dizajnérok a dizajnérov – každá a každý z nich bol v niečom iný. Či už osobnosťou alebo formou tvorby. Jedno ale mali spoločné. Vďaka ich inakosti a rozdielnemu pohľadu na svet vytvorili neopakovateľný lokálny dizajn. 

Svet je pestrý a farebný, a rozmanitosť v ňom hrá zásadnú úlohu – potvrdzuje totiž našu jedinečnosť. Aj v rámci zimnej edície by sme chceli poukázať na jej dôležitosť. Nezatvárajme pred ňou oči, nebojujme proti nej, ukážme spolu, že je potrebná a nevyhnutná. Lebo keď sa proti nej predsa len rozhodneme bojovať, budeme bojovať jedine proti sebe.

MIESTO KONANIA: NOVÁ TRŽNICA NA TRNAVSKOM MÝTE
Vitajte a vstúpte! Pozrite si
krátke video s kurátorkou Nikolou, ktorá vám ukáže, ako to v Novej Tržnici vyzerá.

Prehrať video

Nová Tržnica na Trnavskom mýte je unikátny verejný priestor s výnimočným architektonickým konceptom, za ktorým stojí jeden z najvýraznejších predstaviteľov neskorej moderny na Slovensku – architekt Ivan Matušík.

Požiadavka na výstavbu novej mestskej krytej tržnice vznikla v roku 1975 z dôvodu, že Stará tržnica v centre po vojne stratila svoju pôvodnú funkciu a niekoľko desaťročí slúžila ako sklad a televízne štúdio pre Slovenskú televíziu.

Pri stavbe Novej Tržnice dokázal Ivan Matušík skĺbiť svoj autorský rukopis a špecifické požiadavky prevádzky s dobovou estetikou viditeľných rozvodov vzduchotechniky v architektonickom štýle high-tech, ktorý vo svete preslávila stavba Centre Pompidou v Paríži. 

Nová Tržnica funguje nepretržite od roku 1983. Hneď po otvorení sa stala obľúbeným miestom obyvateľov a obyvateliek Bratislavy, ktorí sem prichádzali nakupovať čerstvé ovocie a zeleninu od pestovateľov, mäso od drobných chovateľov či ochutnávať víno od lokálnych vinárov. Tržnici neprospeli až 90. roky a rozmach veľkých obchodných centier, čo prinieslo úbytok lokálnej produkcie a ponuku ázijského tovaru.

Autor: Michal Svítok | Zdroj: TASR

V súčasnosti v tržnici nájdete rôznych predajcov nielen z dvora, pekáreň, vinárne, predajňu rýb či lahôdky s legendárnym parížskym šalátom. Priestor ponúka aj rozmanité služby ako krajčírstvo, opravovňu obuvi, kľúčovú službu či balíkomaty. 

Tržnica za svoju existenciu prešla mnohými nevhodnými zmenami interiéru, ktoré nezapadali do jej pôvodnej estetiky. Nedostatočne sa investovalo do jej údržby a rekonštrukcie, čo sa podpísalo na jej celkovom stave. To isté postihlo aj okolitý verejný priestor, kde okrem iného pribudlo aj množstvo vizuálneho smogu.

Nová Tržnica má však nové plány do budúcnosti, ktoré chcú naplno využiť potenciál tejto ikonickej budovy, a tak sa zdá, že jej opäť svitá na lepšie časy. To potvrdil aj Pamiatkový úrad, ktorý tržnicu v roku 2022 vyhlásil za národnú kultúrnu pamiatku. 

Pozrite si dokument IKONY s architektom Ivanom Matušíkom, ktorý sa obhliada za svojimi najikonickejšími stavbami, vrátane Novej Tržnice.

URBAN MARKET
Urban Market je jedinečným, kultúrno–spoločenským podujatím, ktoré v sebe spája živý dizajnový trh súčasnej umeleckej a kreatívnej tvorby, prezentáciu lokálnej autorskej profesionálnej módy, dizajnu a umenia, ako aj pestrý sprievodný program, kreatívne aktivity a tvorivých ľudí z rôznych odvetví umenia v jednom čase na jednom mieste.

Prehrať video

REGISTRAČNÉ PODMIENKY:

  • Registrácia prebieha do 20. 10. 2024.
  • Registračný online formulár, ktorý je potrebné vyplniť, nájdete nižšie na tejto stránke.
  • K dispozícii je miesto pre limitovaný počet vystavovateľov. Účasť podlieha výberu, ktorý má na starosti organizátor podujatia. Po výbere zaregistrovaných vystavovateľov bude každý registrovaný záujemca kontaktovaný s rozhodnutím.
  • Vyjadrenie o akceptovaní alebo neakceptovaní bude zaslané do  27. 10. 2024.
  • Pri prihlasovaní je potrebné zaslať oskenované a podpísané požadované dokumenty, aby sme pre vás mohli vyžiadať povolenia na predaj (v prípade nejasností a otázok sa na nás môžete obrátiť prostredníctvom emailu).
  • Pre splnenie podmienok registrácie je potrebné, aby každý vystavovateľ zaslal naskenované PDF dokumenty najneskôr do 03. 11. 2024 na email: info@urbanmarket.sk.
  • Vyplnením a odoslaním registračného formuláru súhlasíte s registračnými podmienkami, povinnosťami vystavovateľa a okolnosťami poskytnutia prezentačného priestoru.

POVINNOSTI PREDAJCU:

  • Poslať reprezentatívne fotografie svojich produktov alebo naštylizovaných produktov prostredníctvom registračného formulára alebo do emailu.
  • Rešpektovať otváracie hodiny Urban Marketu a neodchádzať skôr zo svojho predajného miesta.
  • Deinštalovať svoje predajné miesto/stánok v čase inom, ako je určené v koordinačných informáciách
  • Predajca je povinný zúčastniť sa predaja počas všetkých dní alebo poslať svojho zástupcu.

AKO ORGANIZÁTOR:

  • Nezodpovedáme za to, či máte registračnú pokladnicu alebo nie. Nenesieme zodpovednosť pri daňovej kontrole. Nezodpovedáme ani za licencie, ktoré sú potrebné pre vaše produkty.
  • Po potvrdení registrácie pošleme akceptovanej značke faktúru na emailovú adresu uvedenú v registrácii, kde budú všetky potrebné údaje na úhradu.
  • Všetky potrebné informácie dôležité k tomu, aby sa predajca mohol zúčastniť Urban Marketu, obdržia prijatí predajcovia v dostatočnom predstihu.
  • Organizátor má právo na akúkoľvek zmenu v registračných podmienkach, ktorú bude konzultovať s potvrdenými predajcami.

Ak máte akékoľvek otázky, môžete ich smerovať na info@urbanmarket.sk alebo +421 904 328 902 (kurátorka Nikola Luzárová).

Graphic Kit

Podmienky a poplatky

Stiahnite si potrebné formuláre

REGISTRAČNÉ POPLATKY:
Registračný poplatok zahŕňa zabezpečenie prezentačného miesta do užívania schopného stavu, zabezpečenie administratívnych povolení pre predaj a vjazd autom k objektu, osvetlenie prezentačných priestorov a chodieb, propagáciu, 3x vstupenku pre vystavovateľa, stráženie objektu, elektrickú energiu, zabezpečenie sociálnych zariadení, zabezpečenie čistoty priestoru.

CENNÍK PREZENTAČNEJ PLOCHY:
V prezentačnej ploche nie sú zarátané ostatné doplnkové služby ako stolík, stolička a podobne.

  • Klasické predajné miesto 2 x 2m: 240€
  • Klasické predajné miesto 2 x 4m: 480€
  • Showroom: od cca. 700€

Máte záujem o väčšie predajné miesto? Chceli by ste niečo atypické? Ponúkame vám možnosť prezentovať vašu značku v rámci samostatného showroomu. Suma za nájom bude vypočítaná na základe konzultácie s kurátorkou pri výbere konkrétneho miesta.

Nie je možné prihlásiť sa iba na jeden deň – je potrebné prihlásiť sa na celú dobu konania podujatia (3 dni).

CENNÍK OSTATNÝCH SLUŽIEB:

  • Zapožičanie stola: 20
  • Zapožičanie stoličky (2ks): 10€
  • Zapožičanie štendra (1 ks): 20€

Odber elektrickej energie nad 0,5 kw bude spoplatnený podľa dohody.

STORNO PODMIENKY:

Pri zrušení účasti si organizátor vyhradzuje právo účtovať predajcovi alebo vystavovateľovi storno poplatok, ktorý pokryje doposiaľ vynaložené náklady spojené s organizáciou a propagáciou podujatia a predajcu/vystavovateľa.

Výška storno poplatku:

  • 50 % z uhrádzanej sumy (zrušenie účasti v termíne do 03. 11. 2024)
  • 100 % z uhrádzanej sumy (zrušenie účasti od 10. 11. 2024)

Registračný formulár

Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po jej ukončení bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak vaša značka nebude súčasťou výberu, budeme vás o tejto skutočnosti vopred informovať.

Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Urban Market 2024 (Winter Edition). O doplnenie potrebných dokumentov vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na info@urbanmarket.sk.

Odoslaním registračného formuláru ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracovávania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracováva vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.

Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.

Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnená na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od Bratislava – Nové mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre podnikateľov
  3. Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice/fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
  4. Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
  5. Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)
  6. Pri subjektoch, ktoré nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu.

Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od Bratislava – Nové mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby
  3. Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu  

Organizátorom Urban Marketu je:

Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 202312129á

Ostatné služby*Zapožičanie stola: 20€
Zapožičanie stoličky (2ks): 10€
Zapožičanie štendra: 20€
Zapožičanie terminálu*Ak nemáte vlastný terminál, dodá vám ho náš bankový partner. Prenájom platobného terminálu pre všetkých predajcov bez vlastného zariadenia zabezpečí bez poplatku.

Vaši zákazníci budú môcť platiť pohodlne bezhotovostne, kartou, mobilom či hodinkami. Ponuka sa vzťahuje na všetkých predajcov aj v prípade, ak máte účet zriadený v inej banke.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Registračný formulár

Tento formulár je prvým krokom registrácie. Po ukončení registrácie bude prebiehať výber značiek a následné kontaktovanie vybraných značiek. Ak nebude Vaša značka súčasťou výberu, budeme Vás o tejto skutočnosti vopred informovať.

Odoslaním registračného formulára potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Registračných podmienok a zároveň akceptujete tieto Registračné podmienky a poplatky s nimi spojené. Súčasne sa zaväzujete poskytnúť organizátorovi včas a všetky podklady, potvrdenia a formuláre potrebné na vybavenie povolení súvisiacich s predajom na podujatí Vianočná tržnica. O doplnenie potrebných dokumentov Vás budeme včas informovať prostredníctvom emailu. Ak máte akékoľvek otázky ohľadom registrácie, neváhajte nás kontaktovať na simona@urbanmarket.sk.

Podujatie Vianočná tržnica organizuje: 
Aliancia Stará Tržnica — občianske združenie
Námestie SNP 25
811 01 Bratislava
Reg. MV SR č. VVS/1-900/90-39923-3
IČO: 42263948
DIČ: 2023831436
IČ DPH: SK2023831436

Spoluorganizátorom za Urban Market je:
Čerstvé Ovocie, n.o.
Majerníkova 3008/16
841 05 Bratislava
IČO: 45 734 232
DIČ: 2023121298

Odoslaním registračného formulára ďalej potvrdzujete, že ste sa oboznámil/a so znením Zásad spracúvania a ochrany osobných údajov, podľa ktorých prevádzkovateľ Čerstvé Ovocie, n.o., so sídlom Majerníkova 3008/16, 841 05 Bratislava, spracúva Vaše osobné údaje uvedené v registračnom formulári, ktoré ste mu poskytol/a na účely vybavenia Žiadosti o povolenie na predaj na trhovom mieste.

Na uploadnutie dokumentov odporúčame využiť služby: Google Drive, Wetransfer, Dropbox.

Právnická osoba alebo fyzická osoba – oprávnené na podnikanie (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre právnické osoby a fyzické osoby oprávnené na podnikanie (F03 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Sken dokumentu, ktorým bol pridelený kód virtuálnej registračnej pokladnice / fotokópiu identifikačného balíčka zverejneného v e-kasa zóne podnikateľa, na ktorom sú uvedené identifikačné údaje podnikateľa a pridelený kód „ORP“/ fotokópiu pokladničného dokladu obsahujúceho QR
  4. Výpis z ORSR alebo Živnostenský list
  5. Doklad o pridelení DIČ (ak vám bolo pridelené)
  6. Povolenie od hygieny (v prípade, že predávate tovar, ktorý si to vyžaduje)

Fyzická osoba – nepodnikateľ (tieto doklady sú potrebné k vybaveniu povolenia na predaj od mestskej časti Bratislava – Staré mesto)

  1. Sken splnomocnenia, že môžeme konať vo vašom mene v tejto záležitosti (nie je potrebné overiť notárom)
  2. Sken podpísanej žiadosti pre fyzické osoby (F02 – Žiadosť o povolenie predaja na trhových miestach – príležitostné trhy)
  3. Pri umelcoch, ktorí nepoužívajú DKP (daňový kód pokladnice) je potrebné vyplniť, podpísať a zaslať Čestné prehlásenie o tom, že nie ste povinný používať registračnú pokladňu alebo virtuálnu registračnú pokladnicu.
  1.  



Mám záujem o predajné miesto v týchto turnusoch alebo o bonusový deň:*
Ostatné služby*Zapožičanie stola – 20 € | Zapožičanie 2x stoličky – 10 € | Zapožičanie štendra – 20 €
This field is for validation purposes and should be left unchanged.